Tema: Re: Gal turit min?i?, kod?l nesusiformatuoja pilnai?
Autorius: svyt
Data: 2015-12-14 11:32:21
Man teko susidurt irgi su kortele kuria kai kurie irenginiai
 nustojo matyt, manau tai korteles gedimas, kol buvo nauja veike
 visur, paskui pradejo vienam telefone atsijunginet kol isvis
 nustojo veik. Daugumoj kitu irenginiu ji veike ir toliau. Nz ka
 patart, gal kontaktus pavalyt, teoriskai gali padet, ar gal
 nesiekia kontaktai, viena kortele, galbut ta pacia, gabaliuku
 lipnios juostos esu bandes "pastorint", kad geriau prisispaustu,
 bet nepadejo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----