Tema: Re: Ar verta ? 2008 metais pirkt? kompiuter? ki?ti Win 10?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2015-12-11 09:20:00
Kaip dirbantis šioje sferoje, galiu atsakingai pareikšti - mūsų
verslinYkams apetitą pakelia reiškinys "chaliava" ir nieko čia
nebepakeisi. Mentalitetas kol kas tik toks. Juk vėliau chaliavos gali
ir nebūti...
Nors visada ir visiems sakau - nelieskit sistemos, kol jos darbas
jus tenkina, daugelis vis tiek elgiasi su įmonės (t.y. savo darbiniais)
kompais, kaip penktokai :)