Tema: Re: Ar verta ÄÆ 2008 metais pirktÄ… kompiuterÄÆ kiÅ
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-03 11:22:38
On 12/2/2015 1:09 PM, Lavonas wrote:
> Tai bled ir nepirk. Uzsiregink win 8.1 su win7 raktu, jeigu dar leidzia.
> Ato speju MS suinteresuoti, kad kuo daugiau vartotoju pereitu ant win 10.

	Tikrai suintersuoti. :-)

	Vat susdejau win10 profesional triala, is pacio MS saito parpusta. Koki
menesiuka suko smegenus, kad "mol registruokis, vesk keju, ir t. t.".
Net neleido pasikeisti desktopo spalvos kol neuzsiregistruosiu.
	O vat vakar kazkaip ziurau eme ir leido viska daryti, kaip ir
registruotoj versijoj. Ir ekrano kampe pranesimas dingo, kad
neregistruoti win10. Tai speju MS mane jau kaip ir pripazhino legaliu
vartotoju. :-)

	N. M.