Tema: Re: help issirinkt laptopa
Autorius: BG
Data: 2015-12-21 20:14:06
Esme ne tame ka tu ten padarysi ar ka, esme tame ko man reikia, man reikejo
galingo laptopo geimams, nes tenka daug keliaut ir buna daug laisvo laiko.
o kalba buvo del ausinimo, kaikurie veikejai cia isitikine kad visvien kais,
ir jokie laptopai geimams netinka. o vat NIXUJA.  isorej isvis tos temp
nesijaucia, o vidus
FALLOUT 4 viskas ULTRA, visokie wieving distance ant max, eina kaip per
sviesta. 5 val geiminimo, na ziuriu as ta temp1 pakyla kartais iki 60-65 ,
po to vel atgal iki 45-48 ir sokineja pirmyn atgal (nereik man pastovaus max
fan speed, tegul hardwaras reguliuoja ir kas idomiausia gan retokai tas max
greitis isijungia). core visi apie 24-27 laikosi.

O jei negeiminant  tai core temperaturos nuo 10 iki 16 , tas temp1 apie 30

PS papildomo ventiliatoriaus nenaudoju, kuri vietoj cd ikist galima

"Nerijus"  wrote in message news:n43nqt$e26$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ash puikiai suprantu.
Bet jos lygiai taip pat keiciasi ir nelaptopuose. Dabar su savo senu
550W maitblokiu galiu drasiai deti dvi SLI kortas ir padaryti tavo ta
laptopa vdriebezgi. Ir aushintuvai vos suksis, ir eletros uzhteks.
Nes nu juk ne 20 amzhius, kai SLI kaisdavo. Dabar naujos technologijos.
Ir uzh mazhesne kaina. Taip, kad visada yra alternatyva.

N. M.