Tema: Re: help issirinkt laptopa
Autorius: BG
Data: 2015-12-03 19:46:52
Na nekaista jis nekaista, kol nergrizau I lt geimu daug neturiu, bet Batman
Arkham origins  visakas MAXED ,5 val geiminimo ir jokia temp stirpiai
nekyla, kaip nebandziau as
liest is visu pusiu jis, na biski maloniai siltas rankom kai kuriose
vietose, ir viska ka cia raso:
http://laptopmedia.com/review/acer-predator-g9-791-review-the-predator-has-what-it-takes-to-challenge-the-high-end-gaming-notebooks/#temperatures
yra absoliuti tiesa.
Technologijos keiciasi, turi tai suprast.
Ten yra 2 system cooleriai dideles angos oro isleidimui gale, be to vietoj
cd dar galima papildoma ikist(ko man net nereikejo).

"MRT"  wrote in message news:n3ormf$s1m$1@trimpas.omnitel.net...

> thanx visiems uz patarimus, bet vat po ranka atsirado ACER PREDATOR g9,
> i7/6700 hq , gtx 970m , 16 ramu, ir dar nuolaida pasitaike kaledine (ne
> lietuvoj)
> tai neatsilaikiau, and it's fucking awesome.
> Visiems kas sako , kad bet kokie laptopai neskirti zaidimams, jus gyvenat
> viduramziuose, nei jis kaista nei ka,   o viskas ant max is flying :-)

Linkejimai is viduramziu - nenustebk, kad prireiks jam garantinio..
nenustebk, kad tas "nekaista" vis vien iskeps.. ir nesistebek, kad jis
veikia..
cia normalu.. ir nesistebek, kad afygenai valina - galios jis turi daug..

PS. Viduramziais valinanciu aparatu irgi buvo..

> Tiesa bandura, 4,1 kg gana storokas, bet jo performancas tuos minusus
> tiesiog uzglaisto.

Kuo sunkesnis ir kuo storesnis - tuo tokiam aparatui tai tik geriau..
Tai prielaida, kad pikti linkejimai is viduramziu neissipildys..
Kitas dalykas komponentai naujausios kartos, tai efektyvesni, maziau W..
Todel pasirinkima i7-6700/GTX970M uzskaitau labiau nei i7-4750HQ+GTX980M..

> jei kam idomu jis man atsiejo apie 1650 eur.

Nei jo mobilumas, nei kaina nepaneigia tokio dalyko kaip:
"laptopai neskirti zaidimams". Tiesiog taviskis aparatas galima teigti
beveik
nelaptop'as ir ne visai laptop'iniam korpuse - tokia bandura kaip is
viduramziu :))

Po visu negraziu linkejimu/ispejimu - linkejimai, kad PREDATOR
nepavirstu PREDATEL. Smagaus naudojimosi ir geiminimo..