Tema: Re: LENOVO IdeaTab Yoga 2 - kur?
Autorius: MRT
Data: 2015-11-26 00:23:47
> Tas Miix 300-10IBY atrodo visai patraukliai. Win10 ant 32 GB cia didelis blogis?
> Ekrano rezoliucija mazesne (1280x800), bet man pats tas.

Zmona naudoja Colorovo 10" 1280x800/Win8.1/32GB/2GB RAM..
Grubiai - nesiskundzia, klavos nenaudoja (bet siaip ji leva)..
Optimizuotas minimaliai - isjungti Windows Updates..
Duomenu nelaikant arba minimaliai kazka persikeliant sutilpti gaunasi..
Bet tarkim cia nuo naudojimosi priklauso..
kelionej plansetke + fotikas = gigu trukuma galima gan greit pajaust.

PS. Colorovas Kilobaite 160Eur.. tokiu parametru HW yra gaidiskas,
tai man asmeniskai buvo smagu sumoket kuo maziau uz toki aparata..
Bendradarbe pirkosi mineta Yoga - jo klava zenkliai smagesne..
Taciau bendradarbe su ta Yoga dare ASUS 1201HA upgrade,
nes tas totaliai nevalina ir visom prasmem netinkamas sioms dienoms.
Plansetke jai dar turi atlikti pagrindinio laptopiuko reikalavimus.
Kaina 160 (as mokejau TC 148Eur) vs 367 = ~2,5 karto daugiau..

Is kitos puses tarkim Yoga3 14" FHD IPS Aviteloj 600Eur nekainuoja..
Ten ekranas didesnis patogesnis.. bet 10"=>14" bent rankinuke itakos turi..