Tema: Re: Sharp'as pameta ip adresą
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-19 16:31:23
Nu tada Keshos pasiulymas turi galiot, klausimas tik kodel tau to IP punkto
nesimato...
Gali bandyt uzmest aki dar cia:
http://www.manualslib.com/manual/656411/Sharp-Ar-5520n.html?page=62#manual

Panasu, kad sito daikto konfiginimui yra ir labiau tradicinis kelias, t.y.
per interneto narsykle.

Zodziu, griebk manuala ir skaityk, bus tikrai greiciau ir paprasciau nei
visiem generuot speliones o tau jas bandyt igyvendint.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/