Tema: Re: Sharp'as pameta ip adresą
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-19 13:12:52
Tai kad ten apie softo instaliacija sneka eina.
Vat tik is to manualo kita idomi mintis kilo - Jonas raso, kad printeris -
AR5516-D.
Manualas ta tema byloja:
AR-5516S/AR-5520S/AR-5516/A
R-5520/AR-5516D/AR-5520D :
USB 2.0 (Full-Speed/Hi-Speed compatible interface)

O networkas tik ant AR-5516N/AR-5520N yra.

Tai jei visgi aparatas prijungtas prie vieno is kompu USB, tai fiksuota
adresa reikia suteikinet kompui (tiesa, paprastai sharintas printeris kitu
kompu tinkle randamas pagal varda ir px tie adresai buna).

Zodziu, mes cia visi, panasu, tik draugiskai speliojam kas ten pas
interesanta yra, kaip sujungta ir ka bei kodel reiketu pakeist...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/