Tema: Re: Koks spausdintuvas namuose?
Autorius: ventiliatorius
Data: 2015-11-17 23:33:05
naudojama naminiam vartojimui - spausdinimui is laptopo, kuris buna ten, kur
tuo metu patogu :) tai wifi labai pravercia. Siaip nebandyta jokie kiti -
cloud printing arba is android.
dirba win 7 aplinkoje. Pradzioje nenorejo draugauti su ruteriu del wifi
ivairiu nustatymu. Perkrovus ruteri i default ir is naujo uzdejus passworda
suveike. Kas ten netiko, nesigilinau.