Tema: Re: Koks spausdintuvas namuose?
Autorius: Ramaas
Data: 2015-11-16 15:03:39
2015-11-16 13:15, Stork rašė:
> Sveiki, sugalvojau, kad namie kartais praverstu spausdintuvas. Netyčia
> reklamoje akis užkliuvo už pigaus lazerinio spalvoto samsung SL-C430W
> -apie 130Eur. Kiek seniau pirkdavome prioritetas buvo HP. Darbe
> lazerinis, namams rasalinis.
> Dabar ir galvoju-jei yra pigus spalvotas lazerinis gal visai nieko?
> Noriu, patogumui Wi-FI, spausdinama butu retkarciais, namie
> moksleivis-tai gal su laiku daugiau spausdins :-) Dideliems kiekiams
> -yra darbe lazerinis juodas.
> Nuotraukas tikriausiai namie neverta spausdint? Nei kokybe manau nesieks
> ir spausdintuvas bus brangus.
> [...]

Turiu rašalinį (Canon MG5350) nuotraukų spausdinimas su juo surijo
rašalo nemažai kelioms nuotraukoms, o ir nuotrauka po poros metų
nubluko, spalvos labiau į rudumą persimetė. Galvutės rašalo nedžiūsta
tai tikrai (išbandyta 9 mėnesiai nespausdinta ir testas atlaikytas)
pavargt reikėjo su popieriumi nes nevisas tiko kiaurai tekstas matėsi
kitoje lapo pusėje, po parinkimo viskas susitvarkė, rašalas savaime
negaruoja čia pliusas (kai 9 mėnesius nespausdinau), kaina neoriginalaus
rašalo 15€ su atsiuntimų visų spalvų (2,60€ 1 spalva), didelis pliusas
tai WiFi labai palengvėja su spausdinimu, minusas įjungus spausdintuvą
ilgai barškina ir valos galvutės rašalo, jai dažnai ir daug spausdinsi
greit rašalas baigsis (10.5ml 1 spalvai) ir dar gal čia ant mano modelio
taip daros tik, juodai spausdina iš spalvotų spalvų pasigaminęs juodą
spalvą, o 21ml atskira juoda spalva pilna iki šiol.

R.