Tema: Re: HDMI to DVI
Autorius: Viktoras
Data: 2015-10-07 15:30:51
Rezoliuciją galiam keisti. Šiuo atvėju bandom su 1920x1080. Monitorius
pajungtas per HDMI to DVI rodo no signal, tai nežinau ką ten jame dar
pažiūrėsi. Tiek pas įrenginį HDMI yra veikiantis, tiek pas monitorių
DVI. Rezoliucija tinkama, o kartu sujungti neveikia. Bandžiau berods
tris perėjimus, tas pats.