Tema: Re: Q:ssd laptopui
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-07 13:52:37
Mano trejetukas:

1. Crucial BX100 120GB
2. Crucial MX200 250GB ir daugiau
3. Samsung 850Pro neskaiciuojant babkiu

Crucial gerai uzsirekomendaves gamintojas, paskutiniu metu statau klientam
praktiskai vien MX200 (truputi greitesnis ir tik simboliskai brangesnis uz
BX serija) arba BX100, jei uztenka 120GB, nes MX pardavime yra tik nuo
250GB.
Samsungas teoriskai vienas greiciausiu ir turi net 10 metu garantija, bet
praktiskai greicio skirtumu "is akies" pajaust su tais paciais Crucial
nemanau, kad pavyktu, o garantija prie nemazo kainu skirtumu gaunasi
abejotinos vertes - nu, tarkim, suges tau koks Crucialas po 4 metu - ar
nebus taip, kad tuo metu atitinkamo dydzio naujas SSD kainuos pigiau, nei
siandieninis kainu skirtumas tarp 850Pro ir MX200?

O del deklo, jei gerai suprantu ko reikia (t.y. DVD formos remelio i kuri
dedamas HDD/SSD), tai reikia ieskot konkreciam NB modeliui, siaip
paprasciausia toki daikta nusipirkt per eBay...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/