Tema: Re: Dėl msata/M2 portų lnešiojamuose
Autorius: kef
Data: 2015-06-11 22:21:04
IMHO vargas pardavejams nurodyt msata porto buvima. Ant kompo ar jo dezes
nelabai raso apie tokias "smulkmenas", o pvz latitude E5540 msata porto
availability priklauso nuo discrete graphics ir express card sloto buvimo.
Aprasymo skaitytmas gali padet, bet 100% garantijai paprasciau nulupt dangti
ir paziuret ar yra.