Tema: Re: Dėl msata/M2 portų lnešiojamuose
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-11 08:41:56
Sakyciau, kad tavo patarimas geresnis. Tiesiog pakeitus HDD i SSD nesiojamas
kompiuteris patampa tikrai nesiojamu, nebijanciu kratymu, stuktelejimu
dedant ant stalo ir pan., todel jei nera poreikio didesnei talpai (arba
neskiriama pakankamai kapeiku ant didesnio SSD), geriau tiesiog pakeist.
Papildomi bonusai - truputi ilgiau laikanti baterija ir galimybe darytis
backupus (zinoma, jei valios tam uzteks :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/