Tema: Re: Tragiskai suletejo kompas su SSD
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-03 18:00:42
"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message
news:mkmpok$ivj$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausiu, nes kaip tai neizvelgiu tiesioginiu ventiliacijos uzsikimsimo
> pozymiu.

Pagal tai kuo skundiesi, butent ta tiketina problema ir bado akis

> Na paprastai, kai kailiukas atsiranda, tai kompas uzkaista ir ausintuvas
> visu gazu dirba, kad atausintu. Siuo gi atveju, ventiliatorius dirba kaip
> ir visa laika (kartais apsukas padidina, bet siaip jos buna mazos), jokiu
> jo darbo pokyciu nepastebejau.

Kompo tu neardei, ventiliatoriaus nematei, t.y. jo parametru nezinai, tai is
kur isitikinimas, kad tos "siaip jos buna mazos" nera maksimalios imanomos?
Ar kad toks (nevykes) rezimas nera tiesiog isiutas i BIOS'a (beje, jis
atnaujintas?)? Ar kad ventiliatorius per dulkes nepasisuka kaip galetu ar
noretu?

> P.S. sis CPU 45W, Quad Core i7-Q720. Dabar tiksliai nepamenu kokios budavo
> temperaturos kol kompas buvo naujas (o speju, kad jos budavo panasios),
> bet ventiliatorius visada dirbdavo panasiai.

Zodziu tu kaip nori, as ko nors nukirst irgi neduociau, kad pas tave yra
butent taip, o ne kitaip, taciau kompu as ciupinejes ne viena ir ne du, ir
man dar neteko matyt valymo nereikalaujancios NB ausinimo sistemos po keliu
metu naudojimo - idealiu variantu kailuku buna prisikaupe tik kampuose, bet
didzioji dalis angos laisva, blogiausiu - net ir ventiliatorius nebesisuka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/