Tema: Re: Tragiskai suletejo kompas su SSD
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-03 11:55:40
Dulkes notebooku siurbiamos per apacia nuo stalo ir nepriklausomai nuo
naudojimo salygu (nu nebent laboratorijoj su fitruojamu oru naudot) ju
ausinimo sistemoj prisikaupia, per kelis metus dazniausiai susiformuoja jau
padorus kailiuko sluoksnis dalinai ar visiskai uzdengiantis oro isputimo
anga (tarp radiatoriaus ir ventiliatoriaus). Siuo atveju padejo matyt tas
tavo "simbolinis praputimas", taciau vienaip ar kitaip 65 laipsniai yra gana
daug kompui nieko neveikiant ar ten i kokius newsus rasinejant ir tokio
rezultato problemos pasalinimu as nevadinciau.
Bet jei nori elgtis pagal savo supratima, viskas OK, tik nelabai suprantu
kokiu tikslu tada klausiama buvo patarimu....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Geras pavyzdys, kai notebooko pirkimas yra absoliuciai klaidingas
zingsnis - tas "visa laika stovi ant stalo ir nera nesiojamas" daiktas uz
santykinai nemazus pinigus yra palyginus letas (ta prasme skirtumas tarp
desktopiniu ir mobile CPU, GPU ir HDD (OK, sutinku, pastaraji momenta galima
sutvarkyt SSD pagalba :-)) versiju yra pakankamai didelis), su mazu ekranu
ir komplikuotu aptarnavimu...