Tema: Re: Uzsifravo failus...
Autorius: Mindaugas
Data: 2015-05-25 12:15:49
Kiek skaiciau, sifruotojai tai paciai virusinei programai kuri uzsifravo
atsiuncia privatu rakta, kurio reikia desifravimui ir ji pati viska
desifruoja. Tik pries tai rekomenduotina pameginti "nemokamas" versijas:
pameginti duomenu gelbejimo utilitas(kai kurie istryne senus duomenis
pamirsta juos perrasyti siukslemis) ir paziureti, ar antivirusu gamintojai
galimai su policijos parama nepadare minetam sifruotojui dekodavimo
puslapio.