Tema: Re: Uzsifravo failus...
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2015-05-14 13:35:09
Ne visada diskas kaltas, gal tavo lazeris pavarges, apdulkėjes arba tiesiog
levas.
Kažkada komplektavau PC fortake, paprašiau įdėti LG keptuvę (neužmušamas
daiktas), tai man įdėjo Lite-Oną, sako čia dabar su Sony apsijungė. Nu
gerai, parnešu namo, puse senesnių cd negroja! Ne, sakau, pasiimkit jus savo
Lite-Oną, dokit LG. Pakeitė, parnešu namo - žemė ir dangus, visi cd groja su
vejeliu. Va taip. Nešk savo senus cd ant padoresniu cd-romų