Tema: Re: lenovo hardas 100%
Autorius: MRT
Data: 2015-05-15 10:05:46
> Klausimas buvo kitoks "man hdd blogumo įrodymui jo garsų ir kad
> sistema nesikrauna, nepakanka.

Aplinkybes:
yra problema su ***draugo*** lenovo 3685.
Pridėjus ausį hdd girdisi maždaug: trik, trik, trik, trik-trik.
Kaip suprantu hdd dėl kažko pakimba ir mano nuomone jam viskas.

Klausimas:
Ar yra koks softas kur kuria error logus ar parodo, kad hdd blogas?

> Koks softas man tai paskelbs raštiškai (galima ir be antspaudo...)".

Kas cia per draugas, kuris praso draugelio nuomone pagristi rastiskai :))
Labiau padraugavus ir i snuki gali gaut pagal atsakomybe uz bazara? :))

> Nelabai suprantu tolimesnio ginčo ir diskusijos prasmės :)

Nera jos.. tik keli postai apie MHDD, kritika ir ats i kritika..