Tema: Re: lenovo hardas 100%
Autorius: monaxas
Data: 2015-05-14 20:57:17
Nusišneki.

Bendru atveju: kuo mažiau apkrauti gendanti diska. Viso disko skanavimas atneš daugiau žalos negu naudos.
Skanuoti tik jei failu struktura nenuskaitoma ir atstatymo softas nežino kur ieškot informacijos. Be reikalo "diegnostikos" tikslais nevarinet per visa diska.

Paskaiciau ka parašiau, pamasciau... Tikrai tavo patarimas yra geras, jei gendanciame HDD duomenu nereik.