Tavo motinine LTD tave zhostkai apgavo. Pavyzdziui ALSO savo puslapyje
nurodo, kad Samsung kompai, mobiliakai, spausdintuvai, etc. eina į garantini
gamintojo servisa. O vat SSD ir HDD turi buti grazinamas į ALSO. Negi tavim
taip nepasitiki ir net prisijungimu neduoda?
"Vilius config.lt" wrote in message
news:lf7bfd$7p1$1@trimpas.omnitel.net...
"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message
news:lf73o3$vmk$1@trimpas.omnitel.net...
> Paprastai komponentams neegzistuoja kazkokie serviso centrai ir uz
> garantinius dalykus pries pirkeja tiesiogiai isipareigojimus prisiima
> pardavejas.
....kuris siuncia preke i serviso centra. Del
Samsung SSD tai ServisNET. Ir pirkejas laisvai gali
kreiptis tiesiai, pateikdamas pirkimo arba garantinius dokumentus.
Del europos nepasakysiu.