"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote
> Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai nesuprantu, kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso
> centrus - jei jis pirko is manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis is kur kas pirkta.
Tai yra mano ir mano kliento susitarimo reikalas - kur jam lakstyt. Jei iskilo poreikis daikta vezt i garantini - klientui
greiciau ir patogiau ji nuvezt tiesiai i serviso atstovybe. Kas nori - veza pas mane.
> Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau yra isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio
> susitarimo, ir i ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj is ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko
> kokia Gigabyte VGA netrukus apsisukes keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o didelio HQ mazas atstovas
> LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir darbo.
kiek arogancijos ir kvailo pasitikejimo savo nuomone! :)
Ne, nekeliaus atgal. Imk ir patikrink, pries meluodamas viešai. Nes aš jau patikrinau.