Tema: Re: Q:del hardo laptopui
Autorius: Dainiushas
Data: 2008-08-13 14:39:21
o kokios gali but problemos? Ash i Compaq Armada PII 300MHz buvau idejes 40GB diska, viskas labai shauniai veike.

5600rpm nebuna, su 7200 keli kolegos zhaide, bet kazhkaip tyliai viskas baigesi......bet chia dar seniau, dabar jau gal sutvarkyta su patikimumu. Klausimas, ar realiai to reikia.

--
Dainius