Tema: Re: Q:del hardo laptopui
Autorius: Dainiushas
Data: 2008-08-13 11:31:27
aishku chia kiekvienam savaip, bet mano patirtis rodo, kad didesnio hardo dejimas problema tik dar labiau komplikuoja.......nes jis pasidaro toks pat pilnas, tik "rekalingo" shlamshto jame buna 5k daugiau ;).

O shiaip - pas mane pvz labai intensyviai drozhiamas jau virsh metu Fujitsu 5400rpm 80GB, jokiu problemu.

--
Dainius