Tema: Re: Ventiliatoriaus upgrade ir rezultatai (KB)
Autorius: Bronco
Data: 2008-08-09 02:33:14
Anteco tas trijų padėčių fanas net ir ant mažiausios dirba per greitai. Aš visad juos lėtindavau, nes gaudavosi, kad didžiausias triukšmas būtent nuo jo. O šiaip, fotkėse matosi, kad bardakas per didelis keiso viduje. Anteco psu fanas turi dirbti apie 1000 rpm ir būti beveik begarsis. Nustatyk tikrąji triukšmo šaltinį paeiliui stabdydamas ventiliatorius. Jei tai cpu fanas, reiškia bios grybą pjauną ir kelia rpm kai tas nebūtina. Tokiais atvejais aš naudoju parastą Titan apsūkų reguliatorių. Nustatai tokias cpu fan apsūkas, kai jo triukšmas "neišlenda" iš bendro fono ir ant tokių rpm jį fiksuoji. Taip patikimiau. Aišku, apie temperatūros kontrole burn testo metu neužmiršk.