Tema: Re: Ventiliatoriaus upgrade ir rezultatai (KB)
Autorius: Baldocer
Data: 2008-08-09 00:51:57
pirma nuo hdd tiek oras neikaista kad per CPU kulery dar sugebetu paty CPU papildomai kaitint, antra karsta ora nuo CPU papildomai istraukia maitblokio ventiliatorius jei jis 12cm ir "ziuri" i apacia, asmeniniai eksperimentai parode kad jei maitblokis su 8cm pirpalu priekyje 2x8cm, gale 1x8cm pirpalai tai ant 7v nieko gero nesigauna, visos temperaturos krinta nezymiai o triuksmo lygi sunku gaut norima, dabar stovi maitblokis su 12cm pirpalu, 1x12cm priekyje (su jungikliu, ant maziausiu rpm) gale 1x80@ titano su termodavikliu pastoviai laiko abarotus ~1800-2100 (0.12a) cpu e2140@2.6ghz (pastoviai ant 2ghz) idle core1/2 temp 33-42, on-load iki 55, videske su gudriu kuleriu (beveik negirdimas nuo 30% apsuku, sumazinus iki 25% jau prasideda kitokie garsai) pats reguliuoja apsukas pagal temp ir labai veiksmingai, idle 52, on-load max iki 70, hdd samsung hd250hj negirdimas beveik (ne taip kaip pas seagate seekinimas :D) temp 25-38, labiausia triuksmauja maitiako ventiliatorius ir galinis 8cm titanas