Tema: Re: Nekarstas PSU ?
Autorius: Vytautas
Data: 2008-06-10 22:43:42
Zinoma : ) Bet jei kompas kampe, salia langas, uz lango balkonas : ) Iseitis nesunki ir daug nemaiso. Jei ne, tai prasideda ivairus zaidimai ir tasliavos. O kas tu galvoji yra vandens ausinimas? Tai silumos pernesimas ne oru, o vandeniu. Kaip radiatoriuose. Jei radiatoriu pastatysi kambary, nu jis vistiek sildys ta pati kambari. Jei pastatysi lauke, sildys ora, o ne kambari ir bus vesiau. Daugiau nelabai ka sugalvosi. Bet kazkaip man rodos, kad realiai cia tau daugiau subjektyvus ispudis, o ne kas kita. Neabejoju, kad prie kompo gali buti silciau, visgi man rodos tau lengviau butu nusipirkti ventiliatoriu ir dirbant ji isijungti ir nukreipti i save, kad butu vesiau vasara, negu bandyti kitokias iseitis. Kokia beda, tau karsta? Nusipirk ta stovima ventiliatoriu uz 70-150 lt ir turesi vesumos kiek tik nori. Ir ne tik kompo, bet ir kituose kambariuose jei netingesi pernesti stovo su ventiliatoriumi.