Tema: Re: Nekarstas PSU ?
Autorius: Rimux
Data: 2008-06-10 20:04:09
Atvirai pasakius, man kiek keistokos tokios energijos sąnaudos. Čia gal
pasiutę geimeriai jūs visi? Mano kompas beveik šaltas, ventiliatorių nėra,
kuom ir džiaugiuosi. dar džiaugiuosi tuo, kad pakilus elektros kainai ne
taip pasijaus, nes ima apie 80-90W. Žaidimų, tiesa nežaidžiu o toliau jokių
problemų nei dėl greičio, nei dėl stabilumo neturiu.