Tema: Re: Reikia laptopo
Autorius: obliarka
Data: 2008-06-02 16:13:14
zinau apie tuos pigesnius, bet mano minetas 5920g yra visai kitokios
plastmases, malonus paciupint.
Kadangi labai stipriai nesigilinau, palikau ta ide biose ir tiek, veikia ir
gerai.

del skonio nesigincijama - is pirmo zvilgsnio ir man jis slykstokas buvo,
paskui fainas pasidare :)

siaip vostro irgi imciau, daugiau nezinau - barebonai labai jau slykstus is
atrodymo, o uz kitus permoki stipriai.