Tema: Re: Reikia laptopo
Autorius: Kaksht
Data: 2008-06-01 20:29:53
Va sitas Dell man patinka, dar ypac kad 1520 atitikmuo (kuris man labai patiko ir tevams esu toki paemes). Su 160gb visgi isgyvensim, isorini blogiausiu atveju pasijungsim jei ka :)
O pliusas didelis jam nes iskart su WinXP, nereikes patiems rankitis driveriu.
Dar reikes testu apie ji passikaityt, bet jei toks pat kaip 1520 tai reikes sita ir imt.

barebone tai nelabai norisi visgi :)

Aciu uz pagalba.