Tema: Re: Naujienos ið EEE PC fronto :)
Autorius: shmikis
Data: 2008-05-26 10:46:09
nu taip matau reikes sutarti, kad musu nuomones liko skirtingos :) As
manau kad naujasis asusas savo kainos (600 USD laisvame pasaulyje ir
spejimas 700 pas mus) yra nevertas, nes yra ir pigesniu ir geresniu.

+ apart tiesioginiu konkurentu subnotebuku segmente uz tokia kaina del
pirkejo konkuruoja jau ir didesni ir pigesni notebukai arba ir mazesni
ir pigesni delninukai.

Manau gyvenimas (pardavimai) parodys ar asus kaina pasiteisino.