Tema: Re: Naujienos ið EEE PC fronto :)
Autorius: shmikis
Data: 2008-05-23 11:31:57
vostro cia buvo kainos palyginimui. as ne pries asus. as pries asus uz
600 zaliu. uz ji verta moketi iki 400 zaliu - irodymas msi, vostro ir
visi kileriai kainuojantys maziau.

asus su savo eee labai gerai pataike i rinkos segmenta kuris buvo
tuscias. bet visada taip nebus, konkurentai pamate nisa ir dabar
analogisku kompu jau ant abieju ranku pirstu nebesuskaiciuosi.

naujas asuso modelis tai bandymas dar uzdirbti is nesivengiamai
prarandamos rinkos, pasinaudojant turimu vardu. todel kaina didinama 50
proc - jie parduos dvigubai maziau, bet uzdirbs dvigubai daugiau.

kitais metais sioje rinkoje bus 5-6 didesni gamintojai, asusas uzsims 20
procentu rinkos ir prisimins gerus laikus, kai turejo 100 proc.
(taip rodo mano kristolinis rutulys)

eee buvo geras pirkinys pereitais metais - jis kainavo nedaug ir nebuvo
konkurentu. siemet kitaip: jis kainuoja daug ir jau yra is ko rinktis.