Tema: Re: Kazkas blogai su VGA
Autorius: accu
Data: 2008-05-18 20:32:12
Jei pas mane ir užima, tai du slotus. Bet panašu, kad blaškaisi ir atsakinėji belekam...

Grįžtant prie temos, tai geriau didelis radiatorius ir pasidarau aušinimą kaip man reikia/patinka/noriu, negu kad prikabina prie mažo radiatoriaus birzgaliuką. Apie pasyvių VGA aušinimą jau buvo kalbėta. Jei bus noro pasidarysi. Susukt keletą varžtelių nereikia ypatingų sugebėjimų.
news:f7o7ts$9k5$1@trimpas.omnitel.net ir sekantys post'ai.

Iš nuotraukos matyti (didesnės nepavyko įmest?), kad korpuso aušinimas ir baigiasi ties PSU. Vnž belekas kol kas.

--
accu