Tema: Re: Kazkas blogai su VGA
Autorius: Drageris
Data: 2008-05-18 15:16:19
Tomas wrote:
> Turiu asus gforce 8600gt silent ir per speed fan programa rodo kad mano VGA
> temperatura 80-90C su liepsna ar tai normalu?

pas mane X850XT ATI korta ramybes busenoje 37 laipsnei ant pilnos
apkrovos sukant kokius benchmarkus sukyla iki beveik 80 o jos skaitosi
megstancios kaisti :) tad jei tavo nieko nedarant tokios temperaturos
tai tikrai nenormalu, gal radiatorius priklijuotas kreivom rankom su vos
vos pastos, gal dulkes apziurek korta gerai, dazniausiai kas perka
pigesniu surinkinetoju korta ta is karto nuima ventiletoriu/radiatoriu
ir uzdeda su gera pasta "saziningai" arba dedasi kita ausintuva.