Tema: Re: PC komplektas - kaip manot? (phase 2)
Autorius: cD-r0m
Data: 2008-05-15 01:08:10
As siaip puikiai suprantu kad SATA zymiai pranasesni uz IDE, taciau siuo
metu noriu investuoti daugiau ne i hdd o tai ka veliau bus sudetingiau
tiesiog pakeisti (pvz. cpu, vga) (mano biudzetas ne guminis). Ateis laikas,
persoksiu ant SATA, bet dabar ir dar keleta, gal daugiau menesiu pasisuksiu
su letais IDE. Dar pasikartosiu, kad jei PCI->IDE adapteris veikia daugmaz
tokiu pat performancu kaip integruotas ide (sitoje vietoje as iskeliu
klausima jums :D) tai px kiek IDE ant motinines. sata tai vistiek ant visu
dabar eina.

Kitas dalykas, pas mane sukasi pora 500Gb IDE disku, kurie dar net savo
garantinio nebaige, tai nesinori iskart pult keist (nepradekit "tai kam
pirkai")
Siek tiek anksciau, kai sata buvo naujiena, turejau progos vienam veikejui i
juos sukelt windows'us, tai bedos seke su tuo kad biosas harda mete
pastoviai, windowsai to hardo nemate niekaip, kol kazkokio susikto floopy
disko nepadariau, po to niekaip nenorejo boot'intis is sata.. Siaip zinau
kad dabar taip nebera, taciau atbaide is dalies mane ta patirtis.

Gali pasirodyti kad piktu tonu rasyta, bet siaip ne :) Siaip kai visad NG
stengiuos patart kai tik galiu, tai kazkaip norisi ir paciam pasinaudot
ng-istu ziniom :)