Tema: Re: PC komplektas - kaip manot? (phase 2)
Autorius: cD-r0m
Data: 2008-05-14 22:24:58
Sorry kad užknisinėju.. Dėkui už konkretesnius postus, šiaip dar prieš čia
kreipdamasis apieškojau newsus, skaitinėjau ką radau, nors iš visų 33550
postų (pagal OE) gan nedaug radau to kas manedomino.. Iš pasiulytų postų
radau tik MaK threada apie tai. Asrock klausimas kilo, nes gamintojas
nesiasocijuoja su patikimais.. Dėl palit - sukosi pas mane palit vaizdas
seniau, problemų nebuvo.