Tema: Re: skubiai reikalinga programa teksto autentiðkum
Autorius: KP
Data: 2008-05-14 15:47:10
taip jau nutiko kad darba rasiau šia tema, ir galiu paantrinti, kad kiek žinau
Lietuvoje tokios sėkmingai veikiančios programos nėra.

Studento pirmūno jai išspręsti neužteks, nes yra pernelyg sudėtingų klausimų,
kuriu studentas pirmūnas nesugebės išspręsti be ekspertinės lituanistų pagelbos.
Turint omenyje, kad šiuo metu lituanistų pakankamai kompetetingų, kad galėtų
sudaryti formalią, kompui nagrinėjamą, pilną lietuvių kalbos formalų apibrėžimą
- nėra.
vadinasi vienos iš gan svarbių problemų neina išspręsti.
Elementarias palyginimo sistema, programoms ir panašiai gal ir naudoja, bet
konkrečios kuri aptiktų ir paredaguotus ir patrumpintus ir pagražintus tekstus,
jų pastraipas ar net sakinius ... iki tokios dar toloka.