Tema: Re: skubiai reikalinga programa teksto autentiškumui n
Autorius: Alvidon
Data: 2008-05-14 10:14:19
Jo..., užaugo kompiuterių auklėta karta...
O tai kaip įsivaizduoji tokios programos darbą ? Jin musie dievo
pasiklausia, ar prisibeldžia iki kliento sąžinės ?
Realiai lieka tik paieška internete (programa ilgai ir nuobodžiai
googlina po internetą, ieškodama analogiškų teksto gabalų).
Su visom iš to sekančiom pasekmėm (apytikslumas, tautiškumo
problemos; po FTP, DC++, emulėj, bittorente besimėtančius
referatus irgi realiai neprasineši...).
Juolab yra nemažai uždirbinėjančių iš darbų rašymo užsakovams.