Tema: Re: Info req: Del kuo maziau luzinejancio switch'o
Autorius: ziuras
Data: 2008-05-13 12:50:57
> yra ir 3 metus naudojamas, dar ne karto nebuvo uzstriges, nors jis visalaik
> buna ijungtas. vnz pasiteisines switchas D-Link DES-1016D 16 portu.

o pas mane 3 tokie skirtinguose miestuose per menesi vienas po parejo. Vienas is ju pries pareidamas pora menesiu durniavo - ant keliu porto sekmingai uzmesdavo 10 greiti, po to atsistatydavo atgal ant 100.
pirkti buvo prie 3-4 metus. Daugiau sakiau nepirksiu. Dabar vietoj ju pastaciau trendnetus o centre procurve