Tema: Re: Info req: Del kuo maziau luzinejancio switch'o
Autorius: Xtreme
Data: 2008-05-13 12:44:27
Nu planet'o switch'u kazkaip nelabai naudojau, bet apie ju tinklo plokstes
nieko blogo pasakyti negaliu (neskaitant to kad pas jas turbur visas sudetas
realtek cipsetas)

O dlink tai nelabai kyla ranka man imt, nes jau nuo senu laiku kazkaip man
jie "blogis" su savo bezpredelais nei is sio nei is to...

Bet dekui uz pasiulyma

Sekmes