Tema: Re: PC komplektas - kaip manot?
Autorius: ZeaLot
Data: 2008-05-13 00:44:57
na ishties keista kai shiais laikais komplektuojamas pc'iukas geimams (jei
ne - nafik 9600?)/montazhams ir visokiam kitomiam dizainerskam stuff'ui ir
beimamas su 2gb ram'o .. tas buvo loghishka priesh 2-3metus, tachiau dabar
yra no brainer - 4gigai. a del viso kito pagal komplektacija atrodo
pakankamai neblogai esi susideliojes ;)