Tema: Re: PC komplektas - kaip manot?
Autorius: kuzemanas
Data: 2008-05-12 22:55:40
cD-r0m wrote:
>  Sveiki,
> Po beveik 2 savaites trukusių paieškų ir rinkimosi, apmąsymų ir dar
> kitokiu blūdinėjimų išsibūriau sau dalių komplektą CPU+MB+RAM+VGA. visas
> dalis pirksiu iš abantas.lt . Komplektas toks:
>
> CPU: *C2Q Q6600 (2,4ghz)*;
> MB: *AsRock Penryn1600SLI-110dB (chipset nV650i)*;
> RAM: *Corsair 2x1GB XMS2-6400 (800Mhz);*
> VGA: *Asus 9600GT 256bit (!) 512MB* pasyvus ausinimas (nelabai siaip
> suprantu kam tiek daug video MB kisa, kazkaip abejoju ar issinaudoja :D);
>
> Norėčiau išgirsti argumentuotas nuomones kodel gerai ar blogai.
> [...]
nu mamkes :)  net nera ka diskutuoti. geresnio gamintojo rinkis

Intel Core 2 Quad Q9300 2.50GHz/1333FSB/6M/ (BX80580Q9300)  	762 kodel
tokio neimi? fsb jo didesnis. motinine gal geriau butu su intelio
chipsetu p35. del maitinimo videlkai reikia papildomo maitinimo neaisku
ar patrauks tavasis,

del ramo keista, kazkaip nepastebejau kad jie kaista.

9600gt truputi letesne uz 8800gt, atmintis tai 2gb 1 kaula imk butinai
dasidesi dar 2gb ir bus ramu, geriausia butu iskarto 2x2gb .

nvidia mamkes palaiko sli (2xnvidia) , intelio tik crossfire (2xati),gal
bus gudresniu ir patvirtins arba paneigs, nes 100% nezinau :)