Tema: Re: gal neitema, reikia infoas apie barkodu skenerius
Autorius: [MIKRO]
Data: 2008-05-12 13:21:24
sveikas
tukrai nesiojamas, su batareikom, krovimas nera svarbus dalykas - paprasti
elementai/akumas, bet kuriuos pakrauti bus tikrai neproblema. turi savyje
tureti flash'a duomenims, nes prekes suskanuojamos ir tada
susinchronizuojama su duombaze.
o del skaitymo - aisku geriausia daugiakryptis.
sioje situacijoje yra konkreciu modeliuiku?