Tema: Re: gal neitema, reikia infoas apie barkodu skenerius
Autorius: Virgelis
Data: 2008-05-12 12:02:41
Pirma reikia apsisprest koki naudosit: stacionarus ar nesiojamas(kaip
pistoletas:))), jei nesiojamas tai su laidu ar su batarkem, jei su batarkem
tai kaip su krovimu. Toliau stacionariu: pramoninis variantas ar
buitinis(kaip maksimoj prie kasu). Toliau barkoda kad skaitytu tik viena
kryptim ar bet kuria kryptimi.
Toliau skanavimo min ir max atstumas. Maitinimo itampa.
Na o tada renkiesi jau:))))
Esame naudoje mes Datalogic(sitie man atrodo pigesni) ir Metrologic.
~ 7M pdf turiu. Nors ir intere ne problema pasiimt kai jau gamintoja zinai.
Pries tai reikia atsakyti sau i pries tai mano rasyta rasliava.

Virgelis