Tema: Re: Klausimas del XP uzspringimu
Autorius: Alvidon
Data: 2008-05-09 11:10:25
Ale tu ir užsispyręs...
Jau keli profai tau patarė nedirbti darbo, kuriam tu nesutvertas.
O tu vistiek. Tikėtiniausia situacijos prognozė: su tavim čia dabar
bendraus tik atsitiktiniai užklydėliai (pvz. septintokai, vakar suinstaliavę
savo pirmus win), o tavo darbų pasekmėj nebeveiks krūva kompų.
Konkrečiai apie tinkleškes: duodu kepurę prikakoti, jog problema
buvo ne hardware, tiesiog keičiant tinkliaškes pakeliui susitvarkė
ir softwaras.

P.S.: jei negaunami norimi atsakymai, gal verta susimastyti apie
klausimų teisingumą ?