Tema: Re: Klausimas del XP uzspringimu
Autorius: Alvidon
Data: 2008-05-07 14:13:52
Eeee..., brolyti, o tu dar ir piktas...
Tau jau čia švelniai ir grąžiai išaiškino, kad problema tavo yra maždauųg tokia:
vat pusė mano pažįstamų serga, gal žinot kame problema ? Nu arba tokia:
pusė mano pažįstamų mašinų sugenda retsykiais , gal žinot kodėl ?
Teip kad ir atsakyt nepasišaipant labai jau daug dvasios stiprybės ir dzinbudizmo
reikia. Gal tu geriau ir toliau dirbk dizaineriu ar kuo ti, nelysk prie kompų vidaus,
kaip kad mes nedizaininam. Ne tai kad mes konkurencijos bijom, tiesiog pas tavi
chvatkės nėra tam, jei tokius klausimus užduodi (nu o pas mumis dezignerskos
gyslos taipogi nerasta musie :)).