Tema: Re: Galvoju apie NAS. Kokios būtų rekomendacijos?
Autorius: bullka
Data: 2008-03-17 19:57:09
Šiaip visai sprendimas.
Man gal iSCSI nereikia.. vis tik bus namų vartojimui ir tiesioginiam torrentų saugojimui. Tad paprasto LAN'o pilnai pakanka.

Bet kokiu atveju turėsiu tai omeny.
Kuom mane žavi, kad:
- Galiu diegti savo softą. Reiškia torrent clientas gali būti normalus. Galiu partsisiųsti ir ramiai ir ganėtinai greitai išsiarchyvuoti ir t.t.
- Pilnai customaizinamas. Galiu turėti WIndows + savo softą sharinimui (mano atveju reikalingas special NFS softas, kad playeris max. greitį išvystytų rodydamas tiesiai iš storago).

Vienu žodžiu - pagalvosiu ir apie tai.

Beje.. gal yra kokių lietuviškų review tų NAS įrenginių. Nes visi žiūriu minit Syno

--
bullka