Tema: Re: Galvoju apie NAS. Kokios būtų rekomendacijos?
Autorius: bullka
Data: 2008-03-17 06:57:38
Na taip.. čia kažkas būtų tokio paprasto ir gal net tinkamo.

Keli klausimai:
1. Ar palaiko NFS? Specifikacijoje nerašo, o manual'ą skaityti kažkaip nesinori.
2. Rašo, kad RAID1 palaiko. O gali būti iš viso be RAID? T.y. du atskiri diskai (jeigu naudojami du diskai aišku).
3. Ar palaiko RAID0?
4. Kiek max share'ų galima sukonfigūruoti? Ar pasiekiami visi failai vienu linku ir viskas?
5. Svarbus ganėtinai klausimas: koks yra realus duomenų perdavimo greitis (atskirai per SMB ir per NFS). Ar galėtum pamatuoti su kuom nors? Na kad ir Totalcommander. Jis atrodo kopijuojant greitį rodo.