Tema: Re: Honda Accord 2003 metu
Autorius: Abrakadabra
Data: 2009-03-24 15:10:11
tai gal koja labai sunki ir autobane truputeli spustelejai ? Tu isitikines,
kad automobilis tvarkingas: t.y. oro filtras sviezias, uzdegimo zvakes OK,
galiniai stabdziai nestringa. Pazystamas vaziavo
Vilnius-Kaunas-Klaipeda-Palanga-Vilnius vaziavimas autostrada ir  po pacius
miestus, tai 7.6 nevirsijo. Iki 4K rpm tikrai sitie 2.0 L ekonomiski ;)