Tema: Re: Honda Accord 2003 metu
Autorius: zeezee
Data: 2009-03-23 23:07:09
nu kazi kazi.

Vazineju as jau 6-ti metai su panasia, tik kad 2.4L motoras, ir automatas.
Tai apetito vidurkis apie 9.5 L gal, mieste ryskiai virs 11L, o
magistraleje maziau 8L irgi nelabai krenta.

Tiesa, vairuoju agresyviai ( o dar automatas), ir trasoje - visad
+28km/h virs leistino limito

Siaip tai smagus masiniux. Jau tuoj, geguzej bus 6-ri metai , bet
(nepatikesit) vis dar kaifuoju :)

Tiesa , 190AJ visgi kiek mazoka, jauciu sekanti mano butinai bus
nemaziau kokiu 240 AJ